In de huidige, uiterst competitieve markt zijn niet enkel de producten of diensten die uw bedrijf aanbiedt van belang. Minstens even belangrijk is de service die u aanbiedt.
Met persoonlijke, impactvolle klantencontacten maakt u het verschil met de concurrentie.

Door voldoende aandacht te besteden aan deze vaak korte, maar belangrijke ‘sleutelmomenten’ in de klantenrelatie, bezorgt u uw bedrijf een professioneel en kwalitatief imago.

Tijdens deze tweedaagse workshop leren we ieder contactmoment met klanten met zorg te behandelen, en van daaruit een actieve relatie op te bouwen.
We scheren niet elke klant over dezelfde kam
,maar ontdekken verschillende types en persoonlijkheden. Vervolgens gaan we actief aan de slag om uit te dokteren hoe deze verschillende profielen het best benaderd kunnen worden, wat ze verwachten in een geslaagd gesprek en welke valkuilen er zijn.

We vertrekken vanuit de dagelijkse praktijk met concrete voorbeelden, en behandelen zowel geschreven, telefonische als persoonlijke gesprekken. We oefenen verschillende technieken, van actief luisteren en krachtige vraagstelling tot het opvangen van tegenwerpingen en klachten. Na deze workshop bent u (of zijn uw medewerkers) in staat om tegemoet te komen aan de specifieke verwachtingen van een gesprekspartner, een kwalitatieve relatie op te bouwen en een positieve klantenbeleving te verzekeren.

Deze workshop is geschikt voor elke medewerker die in contact staat met klanten,
van administratieve en backoffice medewerkers tot sales- en customer service profielen.

Praktisch

  • workshop van 2 dagen, telkens van 9 tot 17u
  • maximum aantal deelnemers: 12

Meer informatie? Contacteer ons.

Adres: Bergstraat 110, 1910 Kampenhout

Email: [email protected]

0475/76.38.12

Comfinserv


Commercieel en financieel advies op maat. Rekening houdend met uw noden en doelstellingen. U wilt uw werknemers meer handvaten bieden, maar weet niet waar te beginnen? Een helpende hand nodig in het efficiënt beheren van uw bedrijfskapitaal? Contacteer ons gerust, we stellen graag een traject voor op maat van uw bedrijf.