U biedt uw klanten alle mogelijkheden om vanop afstand van uw services te genieten. U communiceert met bestaande klanten via e-mail en apps. Wie dat wenst kan van uw diensten gebruik maken op elk moment van de dag, vanop het werk of vanuit zijn luie zetel. Kortom: u bent mee met de tijd. Maar hoe vaak spreekt u deze klanten nog persoonlijk?

In tijden van digitale vooruitgang kan u meer dan ooit het verschil maken met een persoonlijke aanpak. Een één-op-één gesprek zorgt voor meer vertrouwen, een op maat gemaakte service en dus een sterkere relatie tussen uw organisatie en uw klanten. U hoeft hen alleen maar op te bellen. Net daar wringt het schoentje. De drempel om de telefoon op te pikken en klanten uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek is tegenwoordig, voor veel salesmensen, te hoog.

Tijdens een workshop van vier uur verlagen we actief deze drempel. In een theoretisch gedeelte hebben we aandacht voor het ‘script’ van een geslaagd telefoongesprek en gaan we op zoek naar manieren om te reageren op tegenwerpingen van de klant. Vervolgens  benaderen we uw bestaande klanten, particulieren of B2B, tijdens het praktische luik van de workshop.

Praktisch

  • workshop van 4 uur, gericht op particulieren of B2B klanten
  • maximum aantal deelnemers: 8 (idealiter 6)

Meer informatie? Contacteer ons.

Adres: Bergstraat 110, 1910 Kampenhout

Email: [email protected]

0475/76.38.12

Comfinserv


Commercieel en financieel advies op maat. Rekening houdend met uw noden en doelstellingen. U wilt uw werknemers meer handvaten bieden, maar weet niet waar te beginnen? Een helpende hand nodig in het efficiënt beheren van uw bedrijfskapitaal? Contacteer ons gerust, we stellen graag een traject voor op maat van uw bedrijf.