Persoonlijke ontmoetingen met de klant zijn sleutelmomenten in de customer journey. Tijdens deze gesprekken kan u de relatie tussen de klant en uw bedrijf aansterken, maar ook afbreken. Voor wie een sales-functie bekleedt is het daarom van groot belang om een hele waaier aan gesprekstechnieken te beheersen. Een geslaagd klantgesprek eindigt immers niet zomaar met de verkoop van een product. Het gesprek is pas echt geslaagd als het eindigt met de verkoop van het juiste product, de detectie van opportuniteiten (voor vandaag of voor de toekomst) én met een verstevigde vertrouwensband.

Door middel van individuele coaching trajecten begeleiden we uw sales-medewerkers in het voeren van ‘brede’, 360° gesprekken. De deelnemers leren een proactieve houding aan te nemen, het gesprek in de hand te houden volgens een logische structuur en de juiste vragen te stellen. Op die manier ontdekken ze de daadwerkelijke behoeften van de klant en kunnen ze hen de juiste producten en diensten aanbieden. Uw klanten zullen zich meer gehoord, begrepen en geholpen voelen.

Wij gebruiken geen gestandaardiseerde presentaties, maar wel gepersonaliseerde tips, observatie van klantgesprekken in de praktijk en individuele opvolging. Zo kunnen alle sales-medewerkers het beste uit zichzelf halen.

Praktisch

  • individueel coaching traject, aangepast aan de behoeften van elke deelnemer
  • rekening houdend met uw doelstellingen
  • één-op-één training in vertrouwen
Meer informatie? Contacteer ons.

Adres: Bergstraat 110, 1910 Kampenhout

Email: geert.streulens@gmail.com

0475/76.38.12

Comfinserv


Commercieel en financieel advies op maat. Rekening houdend met uw noden en doelstellingen. U wilt uw werknemers meer handvaten bieden, maar weet niet waar te beginnen? Een helpende hand nodig in het efficiënt beheren van uw bedrijfskapitaal? Contacteer ons gerust, we stellen graag een traject voor op maat van uw bedrijf.